Cel mai bun VPN pentru CS: GO

De la un jucător de Counter-Strike la altul, știm amândoi că câștigarea sau pierderea se poate întâmpla în câteva secunde. Atâta timp cât avem control asupra jocului și a jucătorilor, câștigul este în bagaj. Cu toate acestea, există anumiți factori care ajung în calea de câștig și pun un amortizor pe impulsul jocului. Aceste probleme includ întârzieri, conexiuni scăzute, atacuri DDoS și IP-uri interzise. Pentru a vă asigura șansele de câștig, vă recomandăm să folosiți un furnizor de servicii VPN. Acesta nu numai că vă va permite să vă conectați la jocuri restrânse, dar va reduce și decalajele și va optimiza viteza de conectare. Acestea fiind spuse, iată câteva dintre cele mai bune VPN-uri pentru Counter-Strike GO.

Cel mai bun VPN pentru Counter Strike GO

Cele mai bune VPN-uri pentru CS: GO- Toate rezumate

Iată o listă scurtă de VPN-uri de top, pe care le puteți folosi pentru a vă îmbunătăți experiența de jocuri în timp ce jucați CS Go online:

1. ExpressVPN
  2. BulletVPN
  3. NordVPN
  4. VyprVPN
  5. IPVanish

De ce ai nevoie de un VPN pentru CS: GO

Utilizarea unui serviciu VPN la jocul Counter-Strike are multe avantaje. CS este atât de popular încât jucătorii săi se confruntă cu multe probleme atunci când joacă. Este posibil să întâmpinați întârzieri, atacuri DDoS și conexiuni lente. În plus, s-ar putea să vă fie blocat și jocul la școală sau la serviciu. Dacă se întâmplă să fiți un jucător bun, alți jucători pot folosi atacuri DDoS pentru a vă sabota în anumite puncte din meci. Mai mult, multe ISP-uri de jocuri de acceleratie, cum ar fi CS: GO, deoarece folosesc multă lățime de bandă a rețelei. Un VPN poate rezolva toate aceste probleme. Acesta vă va oferi o adresă IP din locația serverului ales. Acest lucru vă va proteja de atacurile DDoS, va îmbunătăți performanța reducând ping-ul, vă va permite să accesați jocul, să vă ascundeți activitatea, vă va asigura conexiunea și vă va permite să vă jucați fără complicații.

Popularitatea din ce în ce mai mare a Counter-Strike a dus la probleme precum geo-restricții la conținut, accelerarea vitezei de către ISP-uri, atacuri DDoS ale jucătorilor și multe altele. Acum, singurul mod în care jucătorii pot depăși aceste dificultăți este folosind un furnizor de servicii VPN. Să aruncăm o privire la unii dintre cei mai buni furnizori de servicii VPN care vor fi folosiți cu Counter-Strike GO.

ExpressVPN

ExpressVPN operează una dintre cele mai mari și mai rapide rețele din industria VPN. Numărul de servere este un factor important atunci când alegeți un VPN, deoarece tot traficul dvs. este direcționat prin locația serverului selectat. Este indicat să vă direcționați traficul printr-un server care este localizat fizic aproape de dvs. sau aproape de destinația conexiunilor dvs. Abonarea la un furnizor cu 94 de locații de server înseamnă că ai șanse mai mari să fii aproape de tine decât ai obține cu o rețea de servere mai mică. Acest furnizor are o aplicație care poate fi descărcată pe routerele de tomate și există instrucțiuni manuale pentru instalarea VPN pe routerele DD-WRT. Acest lucru este crucial pentru cei care doresc să utilizeze o consolă pentru a juca CS: GO. Pentru mai multe informații despre ExpressVPN, asigurați-vă că citiți această recenzie.

BulletVPN

BulletVPN este cel mai rapid VPN pe care l-am testat până acum, chiar și uneori mai rapid decât ExpressVPN. Cu BulletVPN, nu trebuie să vă faceți griji pentru întârzieri în timpul jocului Counter-Strike. Scăderea vitezei folosind BulletVPN a fost aproape neglijabilă în comparație cu alți furnizori de servicii. BulletVPN are 52 de servere în 30 de țări, ceea ce înseamnă că puteți selecta un server aproape de dvs. sau aproape de destinația conexiunilor dvs. Acest furnizor are o criptare de top și oferă o perioadă imbatabilă de 30 de zile înapoi. Pentru mai multe informații despre BulletVPN, citiți această recenzie

NordVPN

NordVPN este unul dintre cele mai sigure VPN-uri de pe piață. Are servere în 58 de țări. Permite până la șase conexiuni simultane cu un abonament NordVPN. Puteți instala serviciul pe router și puteți utiliza doar una dintre conexiunile dvs. simultane. Compania nu-i interesează pe utilizatori să partajeze un cont. Acest lucru înseamnă că puteți face rularea acestui VPN într-adevăr ieftin. Acest furnizor criptează datele de două ori pentru a vă asigura că sunt menținute cele mai înalte niveluri de securitate. Puteți beneficia de garanția de restituire a banilor pentru 30 de zile a companiei și vă veți angaja doar atunci când sunteți gata. Mai multe despre NordVPN în această recenzie.

Cel mai bun VPN pentru CS: GO

Uneori, tot ce este nevoie pentru a câștiga este un furnizor VPN solid. Oricine dintre VPN-urile menționate mai sus este capabil să-ți îmbunătățească experiența de joc Counter-Strike. Aceste VPN-uri au fost testate pentru a fi suficient de rapide și sigure pentru a vă îmbunătăți conexiunea jocului în prezența ISP-urilor care încearcă să-l accelereze. Acestea sunt unele dintre cele mai bune VPN-uri de pe piață și preferatele clienților. Dă-le drumul și spune-ne despre experiența ta de joc în secțiunea de comentarii de mai jos. Bucurați-vă de toată emoția în timp ce jucați CS: GO online cu un VPN.