Cel mai bun VPN pentru H1Z1

Pregătește-te pentru a intra într-o lume post-apocaliptică care a fost infestată de zombi și depășită de supraviețuitori de la izbucnirea virusului H1Z1. Jocul descărcat de 1,5 milioane de jucători în primele 24 de ore a atras atenția a încă 3 milioane de utilizatori, însumând un număr de 4,5 milioane de jucători la trei zile de la lansare. Nu este prea ponosit pentru un joc cu o temă recurentă de ucidere / supraviețuire a zombie. Acesta rulează pe puternicul impresionant motor Forgelight și reproduce viața reală sub formă de jocuri video. H1Z1 este un joc gratuit, de jocuri de luptă multiplayer, care se poate crea foarte mult în lumea jocurilor video. Pentru ca acest lucru să se întâmple, fiecare jucător trebuie să joace. Pentru cei care nu au H1Z1 sau doresc viteze mai rapide de joc sau un grup mai mare de jucători, înscrierea la o rețea privată virtuală pentru a juca pe un PC sau PS4 este considerată soluția perfectă.

Cel mai bun VPN pentru H1Z1

Cel mai bun VPN pentru H1Z1

Reduceți scaderea H1Z1 cu un VPN

Contul oficial de Twitter al H1Z1 a tweetat „[PS4 Open Beta] Vă mulțumim tuturor celor 4,5 milioane dintre voi care s-au alăturat de la lansarea Open Beta, am aruncat în stocul dvs. Blue Barbed Hellfire 4-6! ”  Jocul a suferit actualizări și remedieri ale erorilor, ceea ce îl face mai plăcut. Ca jucător, nimic nu poate fi mai rău decât să fii în mijlocul unui atac și apoi să fii conectat înainte ca personajul să poată face prima mișcare. Este cel care bâlbâie sau rămâne în timpul unui joc care dă drumul la fiecare jucător. O soluție la acest lucru ar putea fi un pic dur pe portofel. Puteți schimba Furnizorul de servicii Internet cu lățimea de bandă crescută pentru a pune capăt încetinirii sau reacției reduse a jocului. O altă opțiune ar fi înscrierea la un VPN.

De ce ai avea nevoie de un VPN pentru H1Z1?

O VPN vă oferă o nouă adresă IP odată conectată la un server dintr-o altă țară în care H1Z1 este disponibil (adică dacă vă confruntați cu restricții geografice). Această modificare particulară a IP-ului vă anonimizează identitatea și vă oferă acces la H1Z1. Acest lucru se face în condiții de siguranță, deoarece datele dvs. sunt redirecționate către o rețea privată folosind criptare puternică. Deținerea unui VPN vă oferă, de asemenea, posibilitatea de a controla viteza prin trecerea la numeroasele servere oferite de VPN-ul pe care l-ați ales și l-ați ales pe cel mai rapid.

CEA MAI BUNĂ VPN PENTRU H1Z1

Aici, la VPN.guru, știm că alegerea dintre serviciile VPN este un apel greu. Mulți dintre ei oferă servicii excelente și prezintă oferte excelente, cu toate acestea, suntem aici pentru a vă ajuta să alegeți cea mai potrivită. Iată o descriere a VPN-urilor pe care le-am testat și credem că sunt cele mai potrivite pentru H1Z1.

EXPRESSVPN – Favoritul nostru personal

ExpressVPN este lista noastră ca fiind cele mai puternice și mai populare servicii VPN în ceea ce privește serviciile de calitate și performanța generală. Utilizatorii lor nu vor mai trebui să experimenteze vreodată un joc încetinit. Jucătorii pot juca toată ziua, mulțumită lățimii de bandă nelimitate și vitezei super rapide a ExpressVPN.

NORDVPN

NordVPN oferă servere dedicate care duc întreaga experiență de joc la un nou nivel. Prin optimizarea a câteva setări, decalajele sunt nedetectabile cu NordVPN. Acest furnizor de servicii are literalmente spatele! Dubla criptare NordVPN joacă un rol în furnizarea jucătorului de securitatea necesară pentru transmisia de trafic.

VYPRVPN

Funcția Chameleon este lui VyprVPN cel mai puternic punct de vânzare. Acest furnizor de servicii este perfect pentru accesarea conținutului localizat acolo unde sunt implementate restricții ridicate. Cu VyprVPn, sunteți complet protejat și nu puteți fi hacked. Deși politica sa de jurnal poate face o pauză pentru unii jucători, VyprVPN rămâne unul dintre cei mai performanți.

Cum se schimbă serverul H1Z1 cu VPN?

Urmați instrucțiunile de mai jos pentru a schimba serverul H1Z1 la care sunteți conectat cu ajutorul unui VPN. Puteți urma acești pași în cazul în care adresa dvs. IP este blocată:

1. Înscrieți-vă cu un furnizor de servicii VPN (vă recomandăm ExpressVPN).

1.  Descărcați și instalați VPN pe router în cazul în care utilizați PS4 sau PC.
  2.  Lansați aplicația VPN și conectați-vă utilizând contul VPN pe care l-ați creat anterior.
  3.  Conectați-vă la unul dintre numeroasele servere VPN oferite.
  4.  În cele din urmă, este timpul să omorâți câțiva zombi.

Joacă H1Z1 cu un VPN

Jocul HIZ1 pare promițător, iar numărul de jucători pe care i-a atras până acum într-o perioadă scurtă de timp atestă potențialul său. Nicio sumă de optimizare nu vă poate ajuta dacă sistemul dvs. nu este la îndeplinirea sarcinii. Uitați de upgrade-ul hardware și de schimbarea ISP-ului dvs., abonarea la o VPN este o opțiune mult mai bună din toate motivele menționate mai sus. Obțineți un VPN pentru a rămâne în joc.