Cel mai bun VPN pentru jocuri – revizuirea 2020

Ce este cel mai bun VPN pentru jocuri în 2020? Jocuri precum Overwatch, Diablo 3, FIFA, Call of Duty, Counter Strike, Battlefield, World of Warcraft, PUBG, Fortnite, Starcraft II, Destin, și Liga Legendelor au luat comunitatea de jocuri online prin furtună. Pe de altă parte, beneficiile utilizării VPN continuă să fie din ce în ce mai cunoscute. hardcore PC, PS4, și Xbox One fanaticii iau notă și de ceea ce această tehnologie emergentă este capabilă să facă pentru ei.

Avantajele VPN includ viteze îmbunătățite, latență și decalaj redus. Concepția greșită este că majoritatea oamenilor se așteaptă ca utilizarea unui VPN să încetinească conexiunea lor din cauza încapsulării și criptării fiecărui pachet de date. Această preconcepție este oarecum adevărată; dar apoi din nou, depinde foarte mult de la furnizorul de servicii VPN la care alegeți să vă abonați. Să aruncăm o privire la cele mai bune VPN-uri de jocuri pentru Battle.net, Blizzard, Steam, PSN, XBox Gold și alte platforme începând cu 2020 în recenzia de mai jos.

Cea mai bună recenzie VPN pentru jocuri 2017

Cel mai bun VPN pentru jocuri în 2020

Cel mai bun VPN pentru jocuri în 2020 – rezumat

Cel mai bun VPN pentru jocuri este:

1. ExpressVPN
  2. BulletVPN
  3. NordVPN
  4. IPVanish
  5. VyprVPN

Iată cea mai bună sumă VPN pentru jocuri pentru cei care sunt deja conștienți de numeroasele beneficii ale utilizării rețelelor private virtuale în timpul jocurilor. Mai jos puteți găsi o revizuire detaliată a fiecărui furnizor VPN.

Cel mai bun VPN pentru jocuri în 2020 – revizuire în profunzime

ExpressVPN – VPN de jocuri de top

ExpressVPN - Cel mai bun VPN pentru 2017

ExpressVPN – Cel mai bun VPN pentru 2020

Natura rapidă a ExpressVPNVasta rețea asigură că jucătorii de la consolă din orice regiune sunt capabili să beneficieze de timpi de ping bun și de întârziere scăzută, în special atunci când se conectează la servere situate departe. Acest nivel de criptare este suficient de bun pentru a preveni atacurile DDoS, ceea ce înseamnă că utilizatorii se pot baza pe serviciul ExpressVPN pentru jocul neîntrerupt. De asemenea, rețeaua lor de nivel 1 le permite să mențină timp de răspuns bun; un plus imens pentru toate acele jocuri cu ritm rapid.

BulletVPN – Cel mai bun VPN pentru jocuri

BulletVPN - Cel mai bun MLB.TV VPN 2017

În continuare, pe lista noastră cu cele mai fiabile jocuri, VPN este BulletVPN. Noul serviciu VPN promite să se potrivească competiției și să le ofere abonaților săi o experiență și mai bună. Au servere VPN în peste 22 de țări, majoritatea fiind bazate în centre de date de nivel 1. BulletVPN oferă o garanție de returnare de 30 de zile. De asemenea, permit 3 conexiuni simultane, suficiente pentru a vă menține fericit cu protecția dvs. online, precum și cu funcții de joc îmbunătățite.

IPVanish – VPN recomandat pentru jocuri

IPVanish - Top VPN în 2017 Review

VPN de top pentru Kodi

Ca furnizor de servicii care se promovează ca unul dintre cei cu cele mai rapide viteze de conectare, IPVanish a sigur că a pus multe pentru a fi la curent cu această afirmație. Traseele lor mai scurte pe multe locații cheie fac mult pentru a îmbunătăți experiența de joc a oricui. De asemenea, vi se oferă o selecție mare de servere din care să alegeți, deoarece compania depune întotdeauna eforturi pentru a extinde rețeaua deja mare. Orice utilizator care se gândește să se aboneze la serviciul lor se poate înscrie și își poate primi banii înapoi în primele 7 zile la abonare.

NordVPN

NordVPN - Top VPN în revizuirea anului 2017

Cu serverele de joc dedicate, construite pentru viteză și amplasate strategic pentru o eficiență optimă a jocurilor, NordVPN este unul dintre puținii furnizori de pe piață care face cu adevărat mult pentru a îmbunătăți experiența jucătorilor deja abonați la rețeaua lor de mare viteză de nivel 1. Totul este modificat pentru a vă asigura că vă bucurați de toată emoția din jocul dvs. cu ritm rapid. Cu lățimea de bandă bine optimizată și cu cel mai mic timp de răspuns posibil, NordVPN face apel la jucătorii care sunt gata să-și ducă experiența la nivelul următor. În măsura în care serviciul lor este optimizat pentru jucătorii principali, rețeaua mare vă permite totuși să folosiți serviciile pentru nevoile dvs. de confidențialitate și securitate online. NordVPN are o garanție de returnare de 30 de zile.

VyprVPN

VyprVPN este, de asemenea, un alt furnizor de servicii foarte promițător, care oferă o rețea mare de nivel 1 și este deja un partener ales pentru binecunoscuta Roughnex ESports Organization. Acestea pot să reducă timpurile de ping și să optimizeze viteza pentru jocurile cu lag mic, având serverele lor bazate în apropierea principalelor locuri pentru serverul de joc. Acest lucru oferă un avantaj competitiv tuturor jucătorilor care participă la un turneu organizat și, de asemenea, protejează împotriva atacurilor DDoS pe toată durata competiției.

VPN – O necesitate de jocuri online

Mulți dintre utilizatorii care aleg să încerce VPN o fac în principal pentru a păstra datele private în timp ce sunt online. Prin adăugarea unui strat suplimentar de securitate, furtul informațiilor private devine mult mai greu. Avantajele care vin cu abonarea la VPN includ accesul la site-uri web cu restricții regionale, cum ar fi Netflix sau Youtube, torrenting P2P, precum și anonimatul online. Cu VPN, jucătorii ar trebui să se aștepte la accesul la serverele de jocuri geo-blocate pentru MMO & Titluri de joc MMORGP care sunt aproape niciodată lansate sau accesibile internațional din regiuni precum SUA, Japonia, Marea Britanie și de multe ori piețele populare de jocuri asiatice.

Inovațiile continue ale tehnologiei au permis furnizorilor VPN să-și crească viteza de conectivitate. Acest lucru se poate observa prin numărul de servicii care oferă rețele de nivel 1, ceea ce duce la scurtarea substanțială a rutelor între abonați și servere de jocuri. Drept urmare, jucătorii hardcore nu mai trebuiau să-și configureze propriile servere VPN pentru a crea acces la cei foarte căutați timp de ping. Furnizorii au făcut chiar un pas mai departe pentru a-și plasa serverele în apropierea cât mai multor servere globale de jocuri pentru a reduce cel mai mult decalaj. Pentru jucătorii profesioniști, chiar și o fracțiune de secundă în timpul de plumb poate fi factorul determinant între câștigarea și pierderea unui meci de moarte.

VPN vă permite, de asemenea, să aveți un strat suplimentar de securitate, care este important mai ales atunci când jucați în timpul evenimentelor internaționale. Vă va preveni Atacuri DDoS în timpul jocurilor, care au potențialul de a închide un turneu întreg.

Avantajele utilizării unui serviciu VPN pentru jocuri online

• Accesați țările care au date anterioare de lansare a titlului jocului și care sunt primele care joacă jocuri recent lansate.
  • Asigurați-vă traficul online și păstrați-vă datele private prin criptare.
  • Acces MMO restricționat regional & Jocuri MMORPG, conținut DLC; sau exclusivități Xbox Live și PSN.
  • Preveniți atacurile DDoS care sunt foarte frecvente în timpul turneelor ​​de e-sport.
  • Nu mai aveți de-a face cu vremuri groaznice, deoarece veți accesa servere de jocuri din întreaga lume prin intermediul VPN.
  • Trasee mai scurte între dvs. și serverele de jocuri. Acest lucru se aplică numai utilizatorilor care se abonează la furnizori VPN cu viteză premium, care se concentrează pe nodurile de locație a serverului de jocuri de joc, precum cele enumerate mai sus.

Notă marginală: Jucătorii care speră să folosească VPN cu hardware-ul lor Xbox, Wii U sau consola PlayStation sunt sfătuiți să configureze conexiunea VPN pe un router DD-WRT & conectați-vă consola prin ruterul respectiv pentru a accesa rețeaua consolei prin conexiunea VPN.

De asemenea, puteți partaja conexiunea VPN a computerului dvs. cu orice dispozitiv de jocuri urmând aceste instrucțiuni. În cazul în care dețineți un Mac, utilizați acest ghid pentru a configura un router virtual pe acesta și a partaja conexiunea VPN cu consola de jocuri.

Alternativ, înregistrați-vă cu un serviciu VPN care oferă proxy-uri Smart DNS pe care apoi le puteți configura direct pe Xbox One, Wii U, PS4 / PS3. ExpressVPN este un exemplu bun aici.

Cele mai bune jocuri online multi-jucătoare din 2020

Aruncați o privire la jocurile de top pe care ar trebui să le încercați în 2020. Al meu este Dota 2, care este al tău?

• Liga Legendelor
  • DOTA 2
  • Quake III Arena
  • Rainbow Six: Asediu
  • Câmpul de luptă 4
  • Overwatch
  • Diablo 3
  • Counter-Strike: Ofensivă globală (CS: GO)
  • Team Fortress 2
  • Turneu ireal
  • Liga rachetelor
  • Stânga 4 Dead 2
  • Grand Theft Auto V (GTA 5)
  • Mortal Kombat 11
  • Divizia
  • Chemarea la datorie

Cele mai bune console de jocuri din 2020

Ești un jucător avid? Atunci trebuie să aveți una dintre următoarele platforme:

• PS4
  • Xbox One
  • Nintendo Switch
  • Wii U
  • PS3
  • Xbox 360
  • PS Vita

Cel mai bun VPN pentru jocuri – Verdictul

Poate deveni foarte frustrant pentru un jucător atunci când joacă printr-o conexiune care are timpuri de încărcare cu adevărat lente. Frecvente atacuri DDoS îi obligă, de asemenea, să-și piardă toate progresele într-un joc. Jucătorii avizi ar trebui să ia în considerare să se protejeze de toate aceste eventuale abonamente la furnizori VPN de încredere. Dacă încercați oricare dintre VPN-urile noastre recomandate pentru jocuri, vom fi bucuroși să aflăm despre experiența dvs. lăsând un comentariu în secțiunea de mai jos.