Cel mai bun VPN pentru League of Legends

Ce este cel mai bun VPN pentru League of Legends din 2018? League of Legends, cunoscut pe larg ca LoL, este un joc multiplayer online, dezvoltat de jocurile Riot și lansat pe piață în 2009. Acesta implică joc în echipă, unde jucătorii fac echipă și își folosesc personajele cheie pentru a bate membrii echipei adverse. League of legends este unul dintre cele mai populare jocuri online de pe Internet, având în vedere audiența sa numeroasă de până la 67 de milioane de jucători care se conectează & concurează reciproc aproape lunar. La fel ca în cazul oricărui alt joc online, trebuie să aveți o conexiune rapidă, astfel încât să puteți reacționa rapid la orice se întâmplă în cadrul jocului și să evitați să vă ucideți personajul doar pentru că nu ați fost suficient de rapid pentru a reacționa.

VPN și jocul tău online

Pentru majoritatea jucătorilor, utilizarea unui VPN este în mod normal în afara problemei, din cauza fricii că viteza jocului ar putea fi redusă foarte mult. Utilizarea unui VPN reduce viteza de conectare, dar marja depinde cu adevărat de tipul de serviciu la care vă abonați. În ciuda reducerii ușoare a vitezei, mai aveți nevoie de ea dacă doriți să vă protejați de atacurile DDoS și să vă asigurați conexiunea de la oricine ar putea dori să o încetinească sau chiar să vă deconecteze. Veți constata, de asemenea, că o VPN vă va permite să vă conectați la diferite servere pe baza cât de mare este rețeaua, iar acest lucru vă permite să jucați în ligi diferite, cu oameni din diferite țări.

După ce vă abonați la un serviciu VPN credibil, veți putea evita orice atacuri DDoS din momentul în care adresa dvs. IP se ascunde, iar acest lucru se va face, atacatorii nu vor putea să vă direcționeze conexiunea, așa că vă veți menține la distanță radarul lor.

De asemenea, dacă se bazează pe o conexiune care este probabil accelerată, o VPN vă permite să ocoliți acele restricții și să vă bucurați de viteza de conectare standard. Acest lucru va scăpa de decalajul cu care v-ați obișnuit și vă va permite să jucați cu viteză optimă. Din moment ce conexiunea dvs. va fi criptată, nimeni nu va putea descoperi ce aveți de făcut, astfel încât activitățile dvs. online să rămână private.

Dacă se pare că ceva doriți să experimentați, atunci după ce ați terminat cu acest articol, veți avea o idee despre tipul de servicii VPN care vă vor îmbunătăți jocul și vă veți asigura că vă veți bucura de fiecare moment în joc..

Cea mai bună VPN League of Legends

Dacă sunteți nou în toate acestea, s-ar putea să vă întâmpinați dificultăți la prima abordare a majorității serviciilor oferite, așa că am făcut o rundă de 5 dintre cele mai bune servicii care credem că vă vor oferi cel mai bun serviciu ca dvs. League of Legends VPN:

1. ExpressVPN – Recomandarea noastră de top

ExpressVPN este cu ușurință unul dintre cei mai buni furnizori VPN astăzi, serviciul pentru clienți facturat pentru a fi unul dintre cei mai pricepuți și de încredere de pe piață. Rețeaua lor de servere este vastă, distribuită în multe țări din întreaga lume, ceea ce face mai ușor să joci League of Legends cu oameni cu sediul oriunde pe glob. Veți avea o garanție de returnare de 30 de zile, în care veți putea încerca serviciul și veți vedea cât de bine funcționează pentru dvs. Prețul este puțin mai mare decât cel al altor servicii, dar cu asta trebuie să faci parte dacă cauți cel mai bun serviciu premium. Formele de plată sunt diversificate, clienții putând plăti prin vize, paypal sau chiar bitcoins pentru plăți anonime.

2. IPVanish

În al doilea rând pe lista noastră de servicii VPN de top pentru LoL este IPVanish, un furnizor care are peste 350 de servere împrăștiate în peste 60 de țări și care numără. Serviciul lor este, de asemenea, all inclusive, permițând clienților să plătească pentru el prin diferite moduri de plată. Cei care doresc să rămână anonimi în plata lor pot tranzacționa prin bitcoins, deoarece sunt o metodă de plată permisă. IPVanish oferă, de asemenea, protecție utilizatorilor săi prin protocoale precum OpenVPN, PPTP, OpenVPN și toate sunt susținute prin criptarea AES de 256 biți. Aceasta asigură o protecție completă împotriva oricăror atacuri DDoS ori de câte ori continuați cu jocul dvs..

3. VyprVPN

VyprVPN este o altă opțiune accesibilă pentru utilizatorii care nu doresc să cheltuiască o avere pentru serviciul lor VPN. Se întâmplă să dețină toate serverele lor, iar acest lucru le pune în fața altor furnizori despre care se știe că le închiriază de la terți. În cazul în care întâmpinați probleme cu serviciul lor, veți putea contacta cu ușurință echipa de servicii pentru clienți, fie prin e-mail, ticketing sau prin mesagerie chat live, dacă doriți să rezolvați imediat problema dvs. VyprVPN este excelent pentru jocuri dacă doriți să vă mențineți viteza și să rămâneți protejați pe toată perioada de joc.

4. Acces la internet privat

PIA are unul dintre cele mai rapide timpi de înregistrare a serverului VPN de pe piață și încurajează pe oricine se gândește să se înscrie la ei pentru a-și încerca serviciul prin garanția de returnare a banilor de 7 zile. De asemenea, sunt printre puținii furnizori care oferă o perioadă de abonament de doi ani, cu o rețea de server de peste 3034, prezentă în mai mult de 28 de țări. Protocoalele VPN acceptate sunt printre cele mai populare, deoarece includ OpenVPN, PPTP și IPSEC / L2TP. Acestea promit să nu interfereze cu viteza de joc și oferă, de asemenea, funcții de blocare a anunțurilor care împiedică apariția reclamelor nedorite în timpul jocului dvs..

5. HideMyAss

Efectuarea listei noastre este HideMyAss, un alt serviciu VPN binecunoscut, care este destul de celebru pentru criptarea puternică. Singura problemă de care ne-am auzit cei mai mulți dintre utilizatorii lor se plâng este timpul de răspuns lent de care este cunoscută echipa lor de îngrijire a clienților. Dacă într-adevăr doriți să le încercați singuri, acestea oferă o garanție generoasă de returnare de 30 de zile, unde veți putea vedea cât de bine funcționează serviciile lor cu jocul dvs..

Cel mai bun VPN pentru League of Legends – Wrap Up

După ce ați ajuns să vedeți care sunt cele cinci servicii VPN pe care le recomandăm pentru a juca League of Legends, ar trebui să aveți acum un pool mai mic din care să alegeți în loc să treceți prin numeroșii furnizori disponibili pe piață. Dacă se întâmplă să alegeți unul dintre serviciile menționate mai sus, spuneți-ne cum a fost experiența dvs. lăsând un comentariu în secțiunea de mai jos.