Cel mai bun VPN pentru Steam

Toți jucătorii avizi vor fi de acord că niciun alt loc de pe Internet nu are la fel de multă influență asupra jocurilor pe care le cumpără Aburi. Platforma de distribuție digitală vă permite să treceți peste tone de recenzii care acoperă toate tipurile de genuri, astfel încât să știți care sunt cele mai tari jocuri de pe piață în prezent. Veți putea obține atât jocuri gratuite, cât și premium, precum Counter-Strike, Grand Theft Auto, Warframe, Dota, Doom și Final Fantasy, doar pentru a menționa câteva.

Cel mai bun VPN pentru Steam

Cel mai bun VPN pentru Steam

Restricții pentru regiunea de aburi

De îndată ce ați terminat înscrierea, există o aplicație pe care trebuie să o instalați chiar înainte de a începe să vă bucurați de aceste jocuri. Singura problemă pe care o puteți întâlni aici este că jocurile sunt disponibile în funcție de țara sau regiunea în care vă aflați. Dacă sunteți conținut jocurile disponibile în regiunea dvs., atunci sunteți toate setate. Cu toate acestea, dacă doriți să încercați unele destinate altor piețe, atunci aveți nevoie de o soluție care să vă ascundă locația, astfel încât site-ul să nu poată identifica de unde îl accesați.

Cel mai bun VPN pentru Steam – Rezumat

Soluția la care mă refer aici este un serviciu VPN. Funcționează în acest caz, deoarece v-ar permite să accesați conținut geore-restricționat – jocurile păstrate pentru alte țări. Acum, alegerea la care serviciu să vă abonați poate prezenta câteva provocări pe cont propriu, deoarece există atât de mulți furnizori pe piață. Am încercat să facem lucrurile un pic mai ușoare pentru dvs., examinând 6 despre care considerăm că sunt cele mai bune, cel mai puțin probabil să vă provoace probleme. Uitați-vă mai jos la ele:

1. ExpressVPN
  2. BulletVPN
  3. CyberGhost
  4. NordVPN
  5. VyprVPN

Folosirea VPN-ului Vă va banala pe Steam?

Un lucru pe care ne simțim obligați să-l subliniem este acordul de abonat pe care îl veți face pe site-ul web Steam în momentul înscrierii. Acest lucru afirmă: „Sunteți de acord că nu veți utiliza proxying IP sau alte metode pentru a deghiza locul de reședință, fie pentru a evita restricțiile geografice asupra conținutului jocului, pentru a cumpăra la prețuri care nu se aplică geografiei dvs. sau pentru oricare alte scop. Dacă faceți acest lucru, vă putem rezilia accesul la Cont. ”

Folosind un serviciu VPN nu vă va fi interzis automat de pe site, atât timp cât vă asigurați că sunteți pregătit pentru orice. Aceasta înseamnă să fii suficient de priceput pentru a plăti în mod anonim site-ul de joc. Ar trebui să optați pentru utilizarea Paypal sau chiar Bitcoin pentru a face acest lucru, deoarece aceste metode nu vor dezvălui prea multe despre locația dvs. Dacă utilizați, de exemplu, numărul cardului dvs. de credit canadian și sunteți localizat în SUA, veți ridica cu siguranță anumite suspiciuni și v-ați putea interzice.

Cel mai bun VPN pentru Steam – Analiză

Mai jos puteți găsi o analiză aprofundată a fiecărui serviciu VPN de top pe care îl puteți utiliza cu Steam.

ExpressVPN

Începând de pe lista noastră, avem ExpressVPN, un furnizor cu care mulți utilizatori VPN vor fi de acord este cel mai bun de pe piață. Au mai mult de 1500 de servere împrăștiate în peste 90 de țări, ceea ce înseamnă că este foarte puțin probabil să experimentați vreun fel de timp mort sau interferență cu conexiunea dvs. Rețeaua lor beneficiază de securitate SSL și include o criptare AES de 256 biți care vă păstrează protejat de orice fel de amenințări de joc.

Veți fi sigur de anonimatul dvs. online, deoarece nu sunt păstrate jurnalele activității dvs. de navigare. Există o politică în acest sens pentru a vă arăta cât de dedicați sunt băieții de la ExpressVPN pentru a vă oferi confidențialitatea. De asemenea, s-au asigurat să includă toate protocoalele de securitate bine cunoscute, astfel încât conexiunea dvs. să nu fie niciodată vulnerabilă să fie interceptată.

De asemenea, veți avea posibilitatea să vă bucurați de o lățime de bandă nelimitată, ceea ce înseamnă că vă puteți juca jocurile atât timp cât doriți, fără să vă faceți griji cu privire la capacele de date. Vitezele mari de conectare vă asigură că nu înregistrați niciun decalaj pe măsură ce jocul continuă.

NordVPN

Cu serverele situate în peste 49 de țări, NordVPN este un alt furnizor de încredere cu care ar putea lua în considerare înscrierea. Vă vor putea securiza datele printr-o dublă criptare; caracteristică pe care nu mulți alți furnizori sunt capabili să o ofere. Asta, pe lângă faptul că niciun istoric de navigare nu este stocat de către serviciu, nu ar trebui să facă multe pentru a vă convinge să vă înscrieți cu acestea.

De îndată ce ați terminat procesul de înregistrare și veți avea aplicația instalată pe dispozitivul dvs., veți experimenta viteze de joc super rapide, prin amploarea lor de bandă nelimitată. De asemenea, pentru a vă asigura că locația și identitatea dvs. rămân ascunse în permanență, NordVPN are un switch Kill Internet încorporat în software-ul lor, care vă asigură să vă deconectați imediat de la Internet ori de câte ori conexiunea VPN este întreruptă..

Dacă nu sunteți încă sigur în legătură cu serviciul, există o perioadă de garanție de returnare de 30 de zile în care o puteți încerca. Cel mai bun lucru este să vă primiți banii înapoi dacă găsiți că serviciul nu funcționează bine pentru dvs..

IPVanish

Utilizatorii Steam se vor bucura, fără îndoială, de viteza și de lățimea de bandă nelimitată oferite de IPVanish imediat ce vor alege să achiziționeze un abonament cu ei. Criptarea AES de 256 biți le asigură securitate la nivel înalt, precum și o serie de protocoale care protejează conexiunea acestora.

Rețeaua mare de peste 500 de servere împrăștiate pe mai mult de 60 de țări le permite jucătorilor să obțină acces neîngrădit la jocuri alocate numai membrilor unor țări specifice. De asemenea, vor avea șansa de a securiza încă un dispozitiv sub același cont, astfel încât conexiunea la internet prin intermediul acelui dispozitiv este de asemenea protejată. Dacă vă confruntați cu probleme la abonarea la serviciu, există o echipă de clienți în standby 24/7, care este gata să vă ajute să rezolvați toate problemele dvs..

IPVanish este destul de diferit de alți furnizori prin faptul că vă permit doar să le testați serviciul timp de 7 zile. Deși este o perioadă foarte scurtă, credem în continuare că este suficient timp pentru a vedea dacă vă place sau nu serviciul.

VyprVPN

Ultima pe lista noastră avem VyprVPN; un serviciu care a câștigat o proeminență considerabilă datorită protocolului său de securitate „Chameleon”. Această caracteristică funcționează prin răsturnarea de metadate ale pachetelor OpenVPN pentru a se asigura că nu este recunoscută prin inspecția profundă a pachetelor (DPI). Prin urmare, acest lucru permite utilizatorilor VyprVPN să se apropie de rețelele restrictive instituite de guverne sau instituții. Această caracteristică este chiar îmbunătățită prin faptul că VyprVPN administrează cele peste 700 de servere situate în 50 de țări în plus, astfel încât este mai puțin probabil ca informațiile de navigare ale clienților lor să fie trecute la terțe părți..

Utilizatorii VyprVPN, de asemenea, se bucură de o alocație de 5 dispozitive care funcționează simultan sub un singur cont, astfel încât toate modalitățile lor de conectare la Internet să fie securizate. Cu peste 200.000 de IP-uri din care să aleagă, nimeni nu va putea să-ți urmărească locația reală. Încercați serviciul pentru dvs. și vedeți.

Avantajele utilizării unui serviciu VPN pentru jocuri online

• Accesați țările care au date anterioare de lansare a titlului jocului și care sunt primele care joacă jocuri recent lansate.
  • Asigurați-vă traficul online și păstrați-vă datele private prin criptare.
  • Acces MMO restricționat regional & Jocuri MMORPG, conținut DLC; sau exclusivități Xbox Live și PSN.
  • Preveniți atacurile DDoS care sunt foarte frecvente în timpul turneelor ​​de e-sport.
  • Nu mai aveți de-a face cu vremuri groaznice, deoarece veți accesa servere de jocuri din întreaga lume prin intermediul VPN.
  • Trasee mai scurte între dvs. și serverele de jocuri. Acest lucru se aplică numai utilizatorilor care se abonează la furnizori VPN cu viteză premium, care se concentrează pe noduri de locație a serverului de jocuri de joc, precum cele enumerate mai sus.

Cel mai bun VPN pentru Steam – Concluzie

Dacă se întâmplă să încercați oricare dintre cele 6 servicii pe care le-am menționat, ne-am bucura dacă ne-ați spus cum a fost experiența dvs. Simțiți-vă liber să lăsați un comentariu sau două în secțiunea de mai jos și vom fi mai mult decât bucuroși să vă revenim.