Најбољи ВПН за играње – 2020 рецензија

Шта је најбољи ВПН за игре у 2020. години? Игре као што су Оверватцх, Диабло 3, ФИФА, Цалл оф Дути, Цоунтер Стрике, Баттлефиелд, Ворлд оф Варцрафт, ПУБГ, Фортните, Старцрафт ИИ, Дестини, и Легија славних су олујом преузели заједницу за играње на мрежи. Са друге стране, предности употребе ВПН-а и даље постају све познатије. Хардцоре ПЦ, ПС4, и Ксбок Оне фанатици такође примају на знање шта ова технологија у настајању може да уради за њих.

Предности ВПН-а укључују побољшане брзине, кашњење и смањено заостајање. Заблуда је да већина људи очекује да ће употреба ВПН-а успорити њихову везу због енкапсулације и шифрирања сваког пакета података. Ова предрасуда је донекле тачна; али опет, то јако зависи од тога на којег се пружаоца ВПН услуга одлучите да се претплатите. Погледајмо најбољи ВПН-и за играње за Баттле.нет, Близзард, Стеам, ПСН, КСБок Голд и друге платформе до 2020. године у доњем прегледу.

Најбоља гаминг ВПН 2017 рецензија

Најбољи ВПН за игре у 2020. години

Најбољи ВПН за игре у 2020. години – Резиме

Најбољи ВПН за играње је:

1. ЕкпрессВПН
  2. БуллетВПН
  3. НордВПН
  4. ИПВанисх
  5. ВипрВПН

Ево најбољег ВПН-а за играње за оне који су већ свесни многих предности коришћења виртуелних приватних мрежа током играња. Детаљан преглед сваког од следећих ВПН провајдера можете пронаћи доле.

Најбољи ВПН за игре у 2020. години – Ин-Дептх Ревиев

ЕкпрессВПН – ВПН за најбоље играње

ЕкпрессВПН - Најбољи ВПН за 2017. годину

ЕкпрессВПН – Најбољи ВПН за 2020. годину

Брза природа ЕкпрессВПНШирока мрежа обезбеђује да играчи на конзолама из било ког региона могу да уживају у добром пинг времену и малом заостајању, посебно када се повезују са серверима који се налазе далеко. Овај ниво шифровања је довољно добар да спречи ДДоС нападе, што значи да се корисници могу ослонити на ЕкпрессВПН услугу за непрекидно играње. Такође, њихова мрежа 1 омогућава им да задрже време одзива; огроман плус за све те брзе игре.

БуллетВПН – Најбољи ВПН за игре

БуллетВПН - Бест МЛБ.ТВ ВПН 2017

Следеће, на нашој листи најпоузданијих игара, ВПН-а је БуллетВПН. Нова ВПН услуга обећава да ће се уклопити са конкуренцијом и понудити својим претплатницима још боље искуство. Имају ВПН сервере у преко 22 земље, од којих се већина налази у центрима података тиер-1. БуллетВПН нуди 30-дневну гаранцију поврата новца. Омогућавају и 3 истовремене везе, довољно да вас усреће ваша мрежна заштита као и побољшане могућности играња.

ИПВанисх – препоручени ВПН за играње

ИПВанисх - Топ ВПН у 2017. години

Топ ВПН за Коди

Као провајдер сервиса који се промовише као један од оних који имају најбржу брзину повезивања, ИПВанисх је сигурно уложио пуно да се испуни та изјава. Њихове краће руте на многим кључним локацијама много побољшавају нечије играчко искуство. Обезбеђен вам је и велики избор сервера за избор, јер се компанија увек труди да прошири већ ионако велику мрежу. Сви корисници који размишљају да се претплате на њихову услугу могу се пријавити и добити свој новац у првих 7 дана од претплате.

НордВПН

НордВПН - Топ ВПН у 2017. години

Са наменским играћим серверима изграђеним за брзину и стратешки лоцираним за оптималну ефикасност играња, НордВПН је један од ретких провајдера на тржишту који заиста чини много на побољшању искуства играча који су већ претплаћени на њихову брзу мрежу тиер-1. Све је подешено како би се осигурало да имате све узбуђење од свог брзог играња. Са добро оптимизованом пропусношћу и најнижим могућим временима одзива, НордВПН позива играче који су спремни да своје искуство пренесу на нови ниво. Колико год је њихова услуга оптимизована за маинстреам играче, њихова велика мрежа и даље вам омогућава да користите њихове услуге за ваше приватне и безбедносне потребе на мрежи. НордВПН имају 30-дневну гаранцију поврата новца.

ВипрВПН

ВипрВПН је такође још један врло перспективан пружалац услуга који нуди велику мрежу нивоа 1 и већ је изабрани партнер за добро познату Роугхнек ЕСпортс Организацију. Они могу да смање време пинга и оптимизирају брзину за играње са малим заостајањем тако што своје сервере имају у близини главних локација сервера игара. Ово даје конкурентску предност свим играчима који учествују у организованом турниру и такође штити од ДДоС напада током такмичења..

ВПН – потреба за играњем на мрежи

Многи корисници који се одлуче испробати ВПН углавном то чине како би подаци били приватни док су на мрежи. Додавањем додатног слоја сигурности крађа приватних података постаје много тежа. Предности које долазе с претплатом на ВПН укључују приступ регионално ограниченим веб локацијама као што су Нетфлик или Иоутубе, П2П торрентинг, као и интернетску анонимност. Уз ВПН, играчи би требало да очекују приступ гео-блокираним играчким серверима за ММО & Наслови ММОРГП игара које готово никада нису објављене или доступне у иностранству из региона као што су САД, Јапан, Велика Британија и често популарна азијска тржишта игара.

Сталне иновације у технологији омогућиле су ВПН провајдерима да повећају своју брзину у односу на повезаност. То се може видети по броју услуга које нуде тиер-1 мреже што резултира у знатној скраћењу рута између претплатника и играћих сервера. Као резултат тога, хардцоре играчи више нису морали да постављају сопствене ВПН сервере како би створили приступ оним високо траженим пинг временима. Провајдери су чак отишли ​​корак даље како би стратешки поставили своје сервере у близини што већег броја глобалних сервера за играње како би смањили највише заостајања. За професионалне играче чак и делић секунде у времену за водство може бити одлучујући фактор између победе и пораза у смртном мечу.

ВПН вам такође омогућава додатни слој сигурности који је важан посебно током играња током међународних догађаја. То ће спречити против ДДоС напади током игара које имају потенцијал да зауставе читав турнир.

Предности употребе ВПН услуге за онлајн играње

• Приступите земљама које имају раније датуме покретања наслова игре и будите први који су играли тек издате игре.
  • Осигурајте свој интернетски промет и чувајте своје податке приватним путем шифрирања.
  • Приступите регионалном ограниченом ММО-у & ММОРПГ игре, ДЛЦ садржај; или Ксбок Ливе и ПСН Екцлусивес.
  • Спречите ДДоС нападе који су веома чести током турнира у е-спорту.
  • Нема више суочавања са ужасним временима пинговања јер ћете морати да приступите серверима игара из целог света путем ВПН-а.
  • Краће руте између вас и сервера за играње. Ово се односи само на кориснике који су претплаћени на премиум ВПН провајдере са брзом оценом који се фокусирају на чворове локације сервера за играње попут оних наведених горе.

Додатне белешке: Играчима који се надају да ће користити ВПН са својим хардвером за Ксбок, Вии У или ПлаиСтатион, саветује се подешавање ВПН везе на ДД-ВРТ рутеру. & повежите конзолу преко тог рутера да бисте приступили мрежи конзоле преко ВПН везе.

Такође можете да делите ВПН везу вашег рачунара са било којим уређајем за игру пратећи ова упутства. У случају да имате Мац, користите овај водич да бисте на њега поставили виртуелни рутер и поделили његову ВПН везу са играчком конзолом.

Алтернативно, пријавите се на ВПН услугу која нуди Смарт ДНС прокије које затим можете подесити директно на Ксбок Оне, Вии У, ПС4 / ПС3. ЕкпрессВПН је добар пример овде.

Најбоље онлине игре за више играча у 2020. години

Погледајте најновије игрице које бисте требали испробати 2020. Мине је Дота 2, шта је ваше?

• Легија славних
  • ДОТА 2
  • Куаке ИИИ Арена
  • Дуга шест: Опсада
  • Баттлефиелд 4
  • Оверватцх
  • Диабло 3
  • Цоунтер-Стрике: Глобална офанзива (ЦС: ГО)
  • Теам Фортресс 2
  • Унреал Тоурнамент
  • Ракета лига
  • Лево 4 мртвих 2
  • Гранд Тхефт Ауто В (ГТА 5)
  • Мортал Комбат 11
  • Дивизија
  • Зов дужности

Најбоље играће конзоле у ​​2020. години

Ви сте ентузијазан играц? Тада морате имати једну од следећих платформи:

• ПС4
  • Ксбок Оне
  • Нинтендо Свитцх
  • Вии У
  • ПС3
  • Ксбок 360
  • ПС Вита

Најбољи ВПН за играње – Пресуда

То може постати врло фрустрирајуће за једног играча када игра путем везе која има стварно споро време учитавања. Чести ДДоС напади такође их присиљавају да изгубе сав свој напредак у игри. Упорни играчи требали би размотрити заштиту од свих ових могућности тако што ће се претплатити на поуздане ВПН провајдере. Ако испробате било који од препоручених ВПН-ова за играње, радо ћемо чути о вашем искуству остављајући коментар у одељку испод.